«РЕЖИМ ДНЯ ПЕРШОКЛАСНИКА»

Ваша дитина пішла у перший клас. Це радісна та хви­лююча подія, але разом з тим і додаткові труднощі. Відбувається зміна провідних видів діяльності.

Місце гри поступово займає навчання. Нові обов'язки вимагають від дитини зібраності, затрат духовних і фізичних сил. Ось чому так важливо до найдрібніших деталей продумати розпорядок дня школяра, раціонально організувати його побут.

На необхідність дотримання режиму дня вказу­ють психологи, лікарі, підкреслюючи, що це важ­ливий засіб збереження нормальної Працездатності учня.

У режимі дня багато залежить від індивідуаль­них особливостей дитини, умов життя, але основні рекомендації, гігієністів, психологів /Files/images/Безымянный.pngі педагогів по­винні бути виконані.

Розглянемо робочий день першокласника.

Підйом.Ранок у багатьох сім'ях проходить на­пружено тоді, коли батьки поспішають на роботу. Дорослі час від часу покрикують на дитину, підганяють її. Щоб уникнути цього, важливо пам'ятати одну істину: вчасно лягти — вчасно встати. Якщо дитина звикла вчасно лягати, то особливих труднощів у виконанні даного режиму не буде. Привчайте малюка вставати одразу.

Робочий день школяра починається з ранкової гімнастики. Зарядка тонізує нервову систему, поліпшує роботу серця, легень, сприяє гарній пос­таві.

Після гімнастики і ранкового туалету — сніда­нок. Дитині потрібен повноцінний сніданок, оскіль­ки попереду напружена розумова праця.

Нехай вона з'їсть і гарячу страву, і чай, і фрук­ти. Попросіть дитину допомогти прибрати зі столу, помити посуд.

Дорога до школи.3 дому слід виходити завчасно. Слід показати дитині найбезпечніший шлях.

Ранок закінчився. Діти пішли у школу. Почав­ся робочий день. Він буде залежати від того, як пройшов ранок. Все, що дитина може, вона повинна ви­конати сама. Це виховує самостійність.

Обід.Бажано, щоб він складався із трьох страв. Сідаючи обідати, дитина має переодягнутися, поми­ти руки, а по закінченні — помити посуд, прибрати на кухні.

Для відновлення активної працездатності потрі­бен активний відпочинок. Молодшим школярам рекомендують перебувати на свіжому повітрі. А також для шестирічок важливий денний сон.

Підвечірок.Дитина має випити склянку молока, сік, з'їсти сирі овочі чи фрукти. Після цього слід при ступати до виконання домашніх завдань.

Діти можуть малювати, ліпити, вирізати, бо інші завдання їм не даються.

Кожній дитині треба мати постійне робоче місце. Меблі повинні відповідати зросту школяра.

Важливо подбати і про кольорове оформлення кімнати. Батьки мають стежити за позою учня під час сидіння.

Важливо виробити у першокласника звичку пра­вильно тримати ручку. Вам, батькам, перший місяць корисно посидіти не поруч, а поблизу.

Настає вечір, вдома збирається вся сім'я, по­спілкуйтеся з дитиною. Дозвольте дитині подиви­тися телевізор.

Вечеря має бути легкою. Вільний час після вечері школяр може використати на свій розсуд.

Перед сном дитина має скласти в ранець усе, що необхідно..

Першокласника рекомендують вкладати не піз­ніше 21.00.

Таким чином, ми описали режим дня першоклас­ника. Режим — поняття уявне, тому розумні відхи­лення, звичайно, допустимі.

Орієнтовний режим дня для учнів початкових класiв

7.00 - 7.30 – пробудження, підйом, ранкова гімнастика, водні процедури, ранковий туалет, прибирання ліжка

7. 30 – 7.45 - сніданок

7.45 – 8.00 – дорога до школи

8.10 – 12.30 – заняття в школі

12.30 – 13.00 – повернення зі школи

13.00 – 13.30 – обід

13.30 – 14.30 – післяобідній відпочинок

14.30 – 16.00 – перебування на повітрі

16.00 – 17.30 – малювання, ліплення, вирізання, читання (через кожні 30 – 35 хв – перерви на 5-10 хвилин). Під час першої перерви – підвечірок

17.30 – 19.00 – перебування на повітрі. Заняття у спортивних гуртках

19.00 – 20.30 – вечеря, заняття улюбленими справами

20.30 – 21.00 – підготовка до сну

21.00 – 7.00 – сон

Кiлькiсть переглядiв: 907