Інноваційні технології на уроках математики та інформатики

Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, учень сучасної школи повинен володіти певними якостями:

- гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;

- самостійно та критично мислити;

- уміти бачити та формувати проблему ( в особистому та професійному плані), знаходити шляхи раціонального її вирішення;

- усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в оточуючій його дійсності;

- бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити;

- грамотно працювати з інформацією (вміти збирати потрібні факти, аналізувати їх, висувати гіпотези вирішення проблем, робити необхідні узагальнення, зіставлення з аналогічними або альтернативними варіантами розв’язання, встановлювати статистичні закономірності, робити аргументовані висновки, використовувати їх для вирішення нових проблем);

- бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях, легко запобігати та вміти виходити з будь-яких конфліктних ситуацій;

- вміти самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту, культурного рівня;

- бути здоровим, повним життєвих сил.

Для розвитку цих компетентностей в системі сучасних уроків у нас є можливість використовувати різні технології:

Особистісно орієнтовані технології

Найпростішою ланкою, з яких складається особистісно орієнтована технологія, єособистісно орієнтована педагогічна ситуація.Це така навчальна ситуація, опинившись в якій дитина повинна шукати сенс, пристосувати її до своїх інтересів, побудувати образ чи модель свого життя, вибрати творчий момент, дати критичну оцінку.

Серед всіх ООТ я на уроках найчастіше використовуютехнологію організації групової навчальної діяльності школярів. При такій технології навчання формується колективізм, моральні, гуманні якості особистості.

Проектна технологія

Технологія проектування передбачає розв’язання учнем або групою учнів якої-небудь проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з другого – інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, творчості. Ця технологія дозволяє шляхом предметної інтеграції зменшувати час на виконання завдання, час роботи з інформаційними системами, що необхідно для збереження здоров’я учнів в умовах підвищенного навантаження.

При роботі над проектами працюють

Технологія формування творчої особистості,

Технологія проблемного навчання,

Технологія навчання як дослідженнята

Нові інформаційні технології навчання

Крім традиційного використання комп’ютерних систем, мержі Інтеренет як інформаційної бази, ми використовуємо сучасні послуги глобальної мережі:

· хмарні технології та спільну роботу з документами;

· використаннябезкоштовних хостингівдля створеннявласних сайтів;

· використання соціальних мереж та систем передачі миттєвих повідомлень;

  • використаннявідео-уроківдля навчання дистанційно (якщо учень хворів тощо), для закріплення матеріалу
Кiлькiсть переглядiв: 115

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.